11 Eylül 2015 Cuma

11.09.2015 İstatistiklerim

İstatistiklere geçmeden önce bu istatistikleri neden verdiğimi açıklamak istiyorum. Bu istatistikleri yayınlama amacım kullandığım sitelere kayıt olup para kazanmaya başlarsanız ne kadar kazanabileceğiniz hakkında bilgi verecektir.

Link Kısaltma Siteleri:

Adfly:


Tanıtım Yazısı İçin Tıkla
Toplam Kazanç: 4.95$ (Cashpiggy hariç)
Günlük Kazanç: 0.05$
Alınan Ödeme: 0

Popadsnet:
PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Tanıtım Yazısı İçin Tıkla
Toplam Kazanç: 0.57$
Günlük Kazanç: 0.09$
Alınan Ödeme: 0

PTC Siteleri:

PaidToClickİn:

http://www.paidtoclick.in/index.php?ref=Roronoa

Tanıtım Yazısı İçin Tıkla
Toplam Kazanç: 0.035$
Günlük Kazanç: 0.015$
Alınan Ödeme: 0

Cashpiggy:

http://cashpig.gy/?ref=5660

Tanıtım Yazısı İçin Tıkla
Toplam Kazanç: 0.44$
Günlük Kazanç: 0.006$
Alınan Ödeme: 0.26$

Sosyal Trafik Siteleri:

KaZZan:
kaZZan Tanıtım Yazısı İçin Tıkla
Toplam Kazanç: 1tl + 56kredi
Günlük Kazanç: 0.20tl - 92 kredi
Alınan Ödeme: 0

Teklifler:
(Forumlarda ki üye olana paypaldan şu kadar tl veya $ tarzı teklifler.)

Toplam Kazanç: 0.15$
Günlük Kazanç: ?

TOPLAM
GÜNLÜK KAZANÇ: 0.351$
TOPLAM KAZANÇ: 6.665$ + 1 TL
TOPLAM ALINAN ÖDEME: 0.15$
BUGÜN ALINAN ÖDEMELER: 0

NOT:
Binbox ı listeden çıkardım ama görüyorsunuz ki diğer siteler 1 günde onun toplamda kzandırdığından daha fazlasını 1 günde kazandırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder